söndag, september 06, 2009

Uppstart


En bild på Emma ;) (Ser ut som en kändis) :D bilderna är från när Emma kom hem till mig och hon provade min klänning och jag fick sminka henne och sedan ville jag ta kort på det :D Fina hon! <3

PROMISELAND UPPSTART för övrigt :D Fantastiskt kul. Temat var konungarnas konung.- Vi är guds barn = vi är prinsar och prinsessor. Barnen fick pyssla ihop en krona och så lånade vi prinsessklänningar. Barnen vart lyckliga. De år så jätte söta! :D
Barn är så härliga! Det är fantastiskt hur barn fungerar. De är så enkla. Inte så komplicerade. :) Det kändes grymt kul att få sätta igång igen. Man märker hur mycket man har saknat barnen. :D Det var lite pirrigt för jag fick hålla i bibelberättelsen. Skulle tänka vad jag skulle säga som passar 3-4åringar + att Anna-Karin (small boss) skulle se på xD hehe, men det gick nog bra :P
MvH/ Saraaara

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh wow! Vad fin hon blev! Vad snygg bilden blev! Du är verkligen duktig i Photoshop.

Kram/Mary

Maria sa...

Gör flera sånna bilder, det är så kul att se! :)