onsdag, september 09, 2009

Träningsvärk


Nu sitter jag i skolan. Kom precis hit med moppen :) Börjar 11.55 och slutar 13.40 idag ^^ GRYMT soft på det ;D HAr BARA tema då :P Jag har grymt träningsvärk xD Det värkte att lyfta foten ovanför växelspaken och under växelspaken när jag skulle växla upp/ner på moppen xD haha, det måste komma från gårdagens brännboll? Jag fick faktiskt till två slag där bollen flög iväg så jag kunde springa till kon ett och två. Men 2/typ10 är väl inte så bra xD nåväl, övning ger färdighet. :D
På fredag så kommer mina klasskompisar IDa och Micaela hem till mig. - Vi ska ha filmkväll :D Vi ska se "A walk to remember". Det kommer bli trevligt. (: :)
Jag funderar på att investera några av mina ihoptjänade pengar på något nagellack, för jag tycker det är så kul att matcha naglarna med kläderna :P
Ha det bra!
MvH/ Saaraaa

Inga kommentarer: